Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

به وبلاگ انجمن برق دانشگاه تربت حیدریه خوش آمدید.
Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

تئوری بودن مطالب درسی در دانشگاه و سنگین بودن مباحث باعث شده است که یک دانشجوی مهندسی برق کم تر فرصت تحقیق در زمینه های تخصصی خود را داشته باشد چرا که این امر نیازمند زمان بسیار و همچنین افرادی قابل اعتماد است.
وبلاگ انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه با کمک دانشجویان فارغ التحصیل، کار آفرینان موفق، اساتید مجرب به عنوان مشاوران متخصص برق میتواند آنچه دانشجویان علاوه بر تئوریک محض نیاز دارند برآورده سازد.
این وبلاگ سعی دارد با هدف افزایش اطلاعات عمومی افراد در زمینه برق، آشنایی و ارتباط دانشجویان با صنعت و همچنین آموزش آنچه یک مهندس برق برای وارد شدن به بازار کار نیاز دارد گامی هرچند کوچک ، در راستای تربیت نیروی کار آماده باشد.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۱، ۰۸:۲۵ - Ali
    ممنون.
  • ۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۷ - mnr
    تشکر

در میان قطعات و لوازم جانبی، همیشه خانواده بزرگ اسپیکرها، با توجه زیادی از سوی کاربران همراه بوده است. به همین منظور در جدیدترین مطلب از مطالب معرفی بهترین لوازم جانبی به سراغ قسمت دوم به منظور معرفی چند اسپیکر بی‌سیم و قابل حمل رفته‌ایم. در ادامه، نگاهی به پنج بلندگوی قابل‌حمل برتر از شرکت JBL نگاهی خواهیم داشت و با قابلیت‌های آن، بیشتر آشنا می‌شویم. همراه ما  باشید.

JBL Xtreme

قیمت: 875 هزار تومان

اگر به دنبال یک بلندگوی قابل‌حمل با صدای استریو قدرت‌مند هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با اینکه شاید در نگاه اول قیمت آن کمی بالا به‌نظر برسد، باید گفت که این محصول به لطف چهار مبدل فعال و هم‌چنین دو باس رادیاتور JBL، صدای باس خارق‌العاده‌ای دارد و هم‌چنین با انتخاب یک دکمه، امکان دسترسی به دستیار صوتی گوشی‌هوشمند یا تبلت شما فراهم می‌شود.

JBL Xtreme در برابر پاشیدن مایعات بر روی آن مقاوم است و به همین جهت، نگران نفوذ قطره‌های آب به داخل این بلندگو نباشید. البته، مقاومت بالای بلندگوی JBL Xtreme بدین معنی نیست که آن‌را در آب غوطه‌ور کنید!


 

JBL Pulse 2

قیمت: 720 هزار تومان

JBL Pulse 2یک بلندگوی قابل‌حمل بسیار مناسب برای ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از پخش یک موسیقی با قابلیت "نور تعاملی" است. طراحی مقاوم این بلندگو در برابر پاشیدن مایعات بر روی آن، این فرصت را برای شما به وجود می‌آورد که در هر حالتی، از بلندگوی دوست‌داشتنی JBL Pulse 2 با صدای استریو با کیفیت آن، استفاده نماییدو به لطف باتری قابل‌شارژ لیتیوم یون 6000 میلی‌آمپر ساعت این بلندگوی قابل‌حمل، امکان پخش مداوم آهنگ تا 10 ساعت با استفاده از بلندگوی JBL Pulse 2 فراهم شده است.

این بلندگوی قابل‌حمل، هم‌چنین از ویژگی حذف نویز و اکو برای برقراری یک تماس عالی بهره می‌برد و فرکانس پاسخ‌گویی آن، بین 85 تا 20 هرتز است.


 

 JBL Charge 3

قیمت: 609 هزار تومان

اگر به دنبال یک بلندگوی قابل‌حمل خوش‌قیمت هستید، JBL Charge 3 یکی‌دیگر از پیشنهادهایی است که می‌توانیم به شما داشته باشیم. رادیاتور دوگانه خارجی آن، باعث می‌شود تا تجربه متفاوتی را از پخش یک موسیقی داشته باشید و به لطف بدنه مقاوم آن، نباید نگران غوطه‌ور نمودن JBL Charge 3  در آب باشید.

امکان دسترسی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سیری اپل با فشردن یک دکمه بر روی JBL Charge 3 فراهم شده است و باتری داخلی این بلندگوی قابل‌حمل، به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر به 20 ساعت پخش مداوم موسیقی بپردازید.


 

 JBL Flip 3

قیمت: 359 هزار تومان

با اینکه دو بلندگوی دیگر شاید قیمت نسبتاً زیادی داشته باشد، JBL Flip 3 با قیمت پایین خود و هم‌چنین صدای استریو قدرت‌مندش که به راحتی، فضای اتاق را در بر می‌گیرد؛ برای افرادی مناسب خواهد بود که تمایلی به هزینه قابل‌توجه برای یک بلندگوی قابل‌حمل ندارند. این بلندگو کوچک و جمع‌وجور، از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت لیتیوم یون قابل‌شارژ استفاده می‌کند و بنابر ادعای شرکت سازنده، امکان پخش آهنگ با یک‌ار شارژ به صورت مداوم تا ده ساعت با استفاده از JBL Flip 3 امکان‌پذیر خواهد بود.

بلندگوی خوش‌قیمت قابل‌حمل JBL در هشت رنگ‌بندی مختلف موجود است و به صورت بی‌سیم، امکان اتصال بی‌سیم سه گوشی‌هوشمند یا تبلت به این بلندگوی قابل‌حمل وجود دارد.  


 

  مدل مخصوص JBL Flip 3

قیمت: 369 هزار تومان

چهارمین بلندگو در این لیست، ظاهر خشن‌تری در مقایسه با سایر بلندگوهای معرفی‌شده دارد. به دلیل عملکرد خوب آن، JBL Flip 3 را علی‌رغم ظاهر نه‌چندان دوست‌داشتنی‌اش معرفی کردیم.

بدنه این بلندگوی قابل‌حمل در برابر آب مقاومت بالایی دارد و حتی می‌توانید JBL Flip 3 را در آب، بدون نگرانی از آسیب‌دیدن اجزای داخلی آن غوطه‌ور نمایید. امکان پخش حداکثر 10 ساعت آهنگ (البته این رقم با آنچه که در واقعیت تجربه خواهید کرد، بسته به حجم صدا و ... متفاوت است) به لطف باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتJBL Flip 3 فراهم شده است و نسبت سیگنال به نویز آن، بیشتر از 80 دسی‌بل است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی