Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

به وبلاگ انجمن برق دانشگاه تربت حیدریه خوش آمدید.
Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

تئوری بودن مطالب درسی در دانشگاه و سنگین بودن مباحث باعث شده است که یک دانشجوی مهندسی برق کم تر فرصت تحقیق در زمینه های تخصصی خود را داشته باشد چرا که این امر نیازمند زمان بسیار و همچنین افرادی قابل اعتماد است.
وبلاگ انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه با کمک دانشجویان فارغ التحصیل، کار آفرینان موفق، اساتید مجرب به عنوان مشاوران متخصص برق میتواند آنچه دانشجویان علاوه بر تئوریک محض نیاز دارند برآورده سازد.
این وبلاگ سعی دارد با هدف افزایش اطلاعات عمومی افراد در زمینه برق، آشنایی و ارتباط دانشجویان با صنعت و همچنین آموزش آنچه یک مهندس برق برای وارد شدن به بازار کار نیاز دارد گامی هرچند کوچک ، در راستای تربیت نیروی کار آماده باشد.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۱، ۰۸:۲۵ - Ali
    ممنون.
  • ۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۷ - mnr
    تشکر

نرم افزار Altium Designer یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها به نحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت.
آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود. محیط طراحی PCB در پروتل، به دلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد. در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند. نسخه جدید این نرم افزار حرفه ای دارای تحولات و پیشرفت های زیادی بوده که کار شما را برای طراحی نسل های بعدی مدارات الکترونیک بسیار ساده کرده است.

نرم افزار Altium Designer توانسته است که طراحی شما را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری به صورت یک پارچه در آورده و شما بتوانید مراحل طراحی خود را به سادگی انجام دهید. امکانات ویژه ای به این نسخه از نرم افزار افزوده شده که شامل افزایش لایه های طراحی مکانیکی ،‌کلاسهای جدید و پیشرفت های باورنکردنی در هوش مصنوعی این نرم افزار می باشد . هوش مصنوعی در این نسخه به قدری تقویت گشته که شما بدون هیچ مشکلی می توانید طرح های خود را به سرعت طراحی و اشکال زدایی کرده و آنها را هر چه نزدیکتر به استانداردهای جهانی کرده و از دیگر مهندسین و متخصصین این زمینه کاری پیشی بگیرید.
این نرم افزار بی شک یکی از بهترین برنامه ها در زمینه طراحی و شبیه سازی مدارات الکتریکی و الکترونیکی می باشد. که به دلیل حجم بالایی که دارد تعداد بسیار زیادی از قطعات با مدل ها و آرم های مختلف را شامل خواهد می شود. شما با آن می توانید انواع مدارات مختلف حتی مداراتی که با قطعاتی نظیر FPGA و CPLD و ... است را طراحی و شبیه سازی کنید و برای آن ها در محیط خود نرم افزار با زبان های مختلف مانند Bascom ، Verilog  ، VHDL و C برنامه بنویسید و آن ها را کامپایل نمایید. کار کردن با این نرم افزار به دلیل پیچیدگی تا حدودی مشکل است.
همچنین قادر خواهید بود برای مدارات طراحی شده فیبر مدار چاپی آماده کنید و از آن ها برای ساخت مدارات استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که تا به امروز هیچ نرم افزار شبیه سازی به اندازه آن پیشرفته نشده است زیرا که در دیتابیس آن نیز انواع پروگرامر های IC ها نیز وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده نمایید و IC های خود را با این نرم افزار پروگرام کنید.


مشخصات


شرکت سازنده: Altium
حجم فایل: 3275.93 مگابایت


امتیاز:

راهنمای نصب

1- فایل Image درون پوشه DVD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید.
همچنین به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام به نصب کنید.
2- پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

رمز فایل و منبع :


www.p30download.com
======================

دانلود Altium Designer v14.3.18 Build 45973 + Library & Documentation - نرم افزار پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدار آنالوگ


مشخصات


شرکت سازنده: Altium
حجم فایل: 3135 + 2360 مگابایت

امتیاز:

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل ومنبع :

www.p30download.com

=======================

دانلود Altium Designer v15.1.8 - نرم افزار پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدار آنالوگ


لینک های دانلود


اطلاعات نرم افزار اصلی - 3190 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی