Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

به وبلاگ انجمن برق دانشگاه تربت حیدریه خوش آمدید.
Forum electricity University of Torbat

انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه

تئوری بودن مطالب درسی در دانشگاه و سنگین بودن مباحث باعث شده است که یک دانشجوی مهندسی برق کم تر فرصت تحقیق در زمینه های تخصصی خود را داشته باشد چرا که این امر نیازمند زمان بسیار و همچنین افرادی قابل اعتماد است.
وبلاگ انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه با کمک دانشجویان فارغ التحصیل، کار آفرینان موفق، اساتید مجرب به عنوان مشاوران متخصص برق میتواند آنچه دانشجویان علاوه بر تئوریک محض نیاز دارند برآورده سازد.
این وبلاگ سعی دارد با هدف افزایش اطلاعات عمومی افراد در زمینه برق، آشنایی و ارتباط دانشجویان با صنعت و همچنین آموزش آنچه یک مهندس برق برای وارد شدن به بازار کار نیاز دارد گامی هرچند کوچک ، در راستای تربیت نیروی کار آماده باشد.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۱، ۰۸:۲۵ - Ali
    ممنون.
  • ۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۷ - mnr
    تشکر

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

Telerik Kendo UI مدل 2016 برنامه kendo UI complete همه چیز برای ساختن وب و نرم افزار موبایل با HTML5 یا Java

  • پرسرعت، کم حجم، کامل
  • بیش از 70 ویجت jQuery
  • based UI widget در یک دسته ابزار پرقدرت
  • دارای Angular JS یکپارچه، خودراه اندازی برنامه، کنترل موبایل، راه کارهای اطلاعاتی
  • به راحتی با برنامه های دیگر جور میشود
  • بیشترین بازدهی با کمترین امکانات
  • همخوانی با موبایل ها
  • ساخت پس زمینه های قابل ارتقاء
  • سهولت استفاده، فقط امتحان کنید
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۱
مدیر سایت

RuntimePack تعداد زیادی از نرم افزار ها، بازی ها و در کل برنامه های جدید که در زبان ++Visual C و با استفاده از کتابخانه ها و کامپوننت های (Component) موجود در آن، نوشته شده اند به طور معمول بر روی سیستم اجرا نمی شوند و برای اجرا نیازمند تعدادی فایل هستند که باید بر روی سیستم موجود باشد و هنگام اجرا پیغامی نظیر: This applications has failed to start because MSVCP.dll was not found. Re-installing the applications may fix this problem به کاربر نشان دهد و یا حتی ممکن است برنامه به دلیل کم دقتی سازنده، مشکل را به درستی بیان نکند و تنها به نمایش یک پیغام خطا اکتفا نموده و درباره نصب برنامه مورد نیاز هیچ اطلاعاتی به کاربر ندهد. VC Redist Installer نام پکیج کاملی در این زمینه است که تمامی Runtime های منتشر شده این زبان برنامه نویسی از سال 2005 تا 2013 میلادی را در خود جای داده و شما با نصب آن برنامه ها و بازی هایی که با زبان برنامه نویسی ++Visual C نوشته شده اند را به راحتی میتوانید در سیستم خود اجرا و از آن استفاده کنید .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۰
مدیر سایت

Greenfoot نرم افزاری است با محیطی توسعه یافته و یکپارچه که به شما این امکان را می دهد که به سادگی به زبان برنامه نویسی جاوا اقدام به طراحی بازی و شبیه سازی نمایید. این نرم افزار با گستره وسیعی از دموهای از پیش آماده و مستندات جامع ارائه می گردد و از این رو به کاربران تازه کار این امکان را می دهد تا به سرعت با این نرم افزار ارتباط برقرار کنند، شاید شما از این نرم افزار کاربردی تنها برای طراحی یک بازی زیبا و جذاب جاوا و قرار دادن آن در وبلاگ و یا وبسایت خود استفاده کنید اما نرم افزار Greenfoot می تواند هم در زمینه یادگیری برنامه نویسی جاوا و هم در زمینه آموزش آن استفاده گردد .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۸
مدیر سایت

با عرضه ویندوز ده و مهاجرت کاربرانی زیادی به این ویندوز نیاز به بروزرسانی درایورها و دیگر موارد بیش از پیش احساس می شود. با توجه به این موضوع که محدودیت هایی برای دسترسی به وب سایت انویدیا وجود دارد و گشتن در وب سایت ها برای پیدا کردن درایور وقت زیادی را می گیرد تصمیم گرفتیم مانند گذشته با ارائه درایورهای جدید شما را در دانلود راحت تر داریورهای مورد نظر خودتان یازی کنیم. درایورهای که در ادامه دانلود خواهید کرد برای پردازنده های گرافیکی انویدیا و اینتل در دو نسخه دسکتاپ و لپ تاپ است که برای ویندوزهای 7، هشت، 8.1 و 10 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است. امیدواریم این درایورها مورد استفاده شما قرار بکیرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۲
مدیر سایت

نرم افزار Altium Designer یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها به نحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت.
آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود. محیط طراحی PCB در پروتل، به دلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد. در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند. نسخه جدید این نرم افزار حرفه ای دارای تحولات و پیشرفت های زیادی بوده که کار شما را برای طراحی نسل های بعدی مدارات الکترونیک بسیار ساده کرده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۰
مدیر سایت



حجم عظیمی از وسایلی که ما به طور روزانه از آن ها استفاده می کنیم از کامپیوتر گرفته تا اتومبیل، تلفن همراه، دستگاه های ارتباطی، شبکه های بی سیم و شبکه الکتریکی همگی دارای تجهیزات الکترومغناطیسی هستند. بهینه سازی عملکرد این تجهیزات پیچیده نیاز به مدل سازی دقیق میدان ها و سیستم های الکترومغناطیسی، جزئیات مدار و برد و اعتبار سنجی سیستم الکترومغناطیسی دارد. ANSYS electromagnetic نرم افزاری است که تمامی ابزار و کامپوننت ها اساسی برای طراحی و شبیه سازی میدان های الکترومغناطیسی و پیش بینی رفتار دستگاه های الکترومکانیکی و برقی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۷
مدیر سایت



ProfiCAD نرم افزاری ساده و در عین حال سریع در زمینه ساختن مدارهای الکتریکی و ترسیم مدارهای فنی می باشد که گرچه محیط کاربری آسانی دارد ولی توانایی آن در زمینه انجام کارها حرفه ای می باشد، محیط این نرم افزار تا حدودی گرافیکی نیز می باشد و لذا کاربری که با آن کار می کند به هیچ وجه احساس خستگی نخواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ProfiCAD:
- یادگیری و استفاده بسیار آسان، تنها کافیست سمبل ها را بر روی طراحی خود بکشید
- پشتیبانی از یونیکد
- به روز رسانی اتوماتیک
- بسیار حرفه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۳
مدیر سایت

همانند همیشه و با انتشار عناوین AAA جدید برای PC؛ انویدیا نگارش جدیدی از درایور GeForce Game Ready را به منظور ایجاد بهترین تجربه ممکن منتشر کرده است. با پشتیبانی از پیکربندی SLI و بهینه سازی تنظیمات تنها با یک کلیک و از طریق GeForce Experience، شما بهترین عملکرد و کیفیت تصویر ممکن در طول گیم پلی Forza Motorsport 6، Overwatch: Open Beta، Paragon Beta وBattleborn را تجربه خواهید کرد. این درایور به نگارش 365.10 دارای تاییده WHQL می‌‎باشد.

این درایور همچنین پیکربندی SLI برای بازی‌های جدیدی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را با خود دارد.

لینک دانلود:

ویندوز 10 نگارش 64 بیتی
ویندوز 10 نگارش 32 بیتی
ویندوز 7،8/8.1 نگارش 64 بیتی
ویندوز 7،8/8.1 نگارش 32 بیتی

منبع: techpowerup

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۸
مدیر سایت

صبح امروز AMD درایور جدید Radeon Software Crimson Edition 16.5.1 Beta را برای پردازنده‌های گرافیکی Radeon منتشر کرد. این درایور آزمایشی با بهبودهایی برای بازی Forza Motorsport 6: Apex همراه است و به گفته این کمپانی، تا 27 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر درایورهای قدیمی‌تر ارائه می‌کند. در ادامه می‌توانید جدید‌ترین درایور کارت‌های گرافیک AMD را از طریق لینک‌های ارائه شده دانلود کنید.

لینک دانلود:

نگارش 64 بیتی
نگارش 32 بیتی

منبع: techpowerup

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۴
مدیر سایت

بازاریابی و استراتژی بازار، هر آنچه که باید بدانید

بازاریابی و استراتژی بازار دو اصل اساسی در طراحی و فروش محصول یا خدمت در کسب و کار هستند. افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند محصول یا سرویسی را طراحی و تولید کنند. اما افرادی که بتوانند به خوبی آن را به فروش برسانند، کم هستند. شناخت بازار و طراحی محصول بر پایه‌ی نیاز مشتریان، از اصل‌های اساسی در بازاریابی محصول است.

افراد زیادی هستند که می‌توانند محصول یا سرویسی را طراحی و تولید کنند. اما اصلی‌ترین مرحله در موفقیت یک کسب و کار، موفقیت در فروش آن محصول یا سرویس است. عملیات بازاریابی و طراحی استراتژی محصول، جزو اساسی‌ترین مراحل شکل‌گیری یک کسب و کار است. شرکت‌ها باید قبل از عرضه‌ی محصول و حتی قبل از شروع به طراحی آن، روند بازاریابی و شناخت بازار را به خوبی انجام دهند.

برای یادگیری بازاریابی و طراحی استراتژی بازار، راه‌های زیادی وجود دارد. نکات کوچک و ساده‌ای نیز هستند که مدیران کسب و کارها می‌توانند با مطالعه‌ی آنها قدم بزرگی در پیشرفت بازاریابی محصول یا سرویس خود داشته باشند. برخی از این نکات ساده از این قرار هستند:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۰
مدیر سایت